door 90sforever | nov 2, 2022
Nee, zorg er dus voor dat je vantevoren online je ticket hebt gekocht!
door 90sforever | nov 2, 2022
Je kan je tickets in je account ,zoals je ze ook besteld hebt, terug vinden. Lukt dat niet dan kan je altijd de helpdesk van Paylogic benaderen. https://customerservice.paylogic.com/hc/nl Zij kunnen je altijd het ticket opnieuw sturen!
door 90sforever | nov 2, 2022
Tickets hebben verschillende vormen en kleuren. Online gekochte tickets hebben een barcode en informatie van het evenement die je uitgeprint dient mee te nemen of goed op je smartphone te kunnen tonen. We maken gebruik van verschillende fase tickets. Hoe eerder je...
door 90sforever | nov 2, 2022
Nee, dat is niet mogelijk. Probeer je ticket aan vrienden te verkopen of bijv via ticketswap.
door 90sforever | nov 2, 2022
Nee, alle gasten hebben van te voren van de organisatie of hun contactpersoon een ticket via de mail gekregen. Aan de entree hebben wij dus geen gastenlijst en kunnen we daarin niks betekenen.