door 90sforever | nov 2, 2022
Nee, dat is niet mogelijk. Probeer je ticket aan vrienden te verkopen of bijv via ticketswap.
door 90sforever | nov 2, 2022
Nee, alle gasten hebben van te voren van de organisatie of hun contactpersoon een ticket via de mail gekregen. Aan de entree hebben wij dus geen gastenlijst en kunnen we daarin niks betekenen.
door 90sforever | nov 2, 2022
De helpdesk van paylogic is zeer behulpzaam. Deze kunnen je ook de tickets opnieuw toesturen.
door 90sforever | nov 2, 2022
Dat is mogelijk echter verzoeken wij je om tijdig de afbeelding duidelijk op je scherm zichtbaar te maken. Bezoekers met een geprint ticket zullen voorrang krijgen op het moment dat jij je telefoon nog moet aanzetten of in je tas moet zoeken.
door 90sforever | nov 2, 2022
Online gekochte tickets vind je in je Paylogic account . Hier kun je je tickets terugvinden en downloaden. Kom je er niet uit: de helpdesk van Paylogic is zeer behulpzaam. Deze kunnen je ook de tickets opnieuw toesturen.